Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.03.2009 16:42 - 10 минути
Автор: finbel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1798 Коментари: 2 Гласове:
0



10 минути

 

Забрави за своето желание, 
забрави за тази дума изобщо, 
забрави за замъка на принца и за принца също.
Той отсъства, друг е тук вместо него, 
така ще бъде за напред. 
Забрави за хубавите думи, 
за въздуха между нас, 
забрави за градините с цветя, 
забрави за плановете, 
за безкрайното пред нас …..


Звучи ли ти познато това?

Нали искаше да порасна, мила?

Вече няма да спирам дъжда, 
а ще имам чадър под ръка.

Щастлива ли си сега?

Ако не си, ела ще го търсим заедно,

Чувал съм, че е някъде тук,

на много хора напук.


Той е тук, после там,

Как се казва въобще не знам,

Знам, че има очи,

По-красиви от мечти.

Сред всички бързащи лица,

Един разкалвал приказки за непорасТнали деца.

 

После ще те поема за малко анимация,
дори без да подписваш декларация, 
че ще ме обичаш цял живот, 
на кой му пука, дали ще бъде цял живот.
Обичай ме само 10 минути,
но ме обичай така както тече бурна река, 
дори след това да има водопад, 
аз ще бъда по-щастлив от всякога.

 

А сега?

Искаш ли да си вода?

По-свободна от земя.

Да бъдеш навсякъде около мен,

а аз навсякъде около теб.

Не говоря глупости,

Въпреки че глупостта се харесва на всички деца.

 

 

Да бъдеш част

Как си ти?

Нима разбра?

Дните са си наши дни!

Виж звезди!

Помниш ли!

Там бяхме преди!

Двамата преди!

Сред всички бързащи лица,

Един разкалвал приказки за непораснали деца.

 

ПЕСНИТЕ НА ФИНБЕЛ



Тагове:   музика,


Гласувай:
0



1. анонимен - ей, това е много хубаво. но не я на...
17.03.2009 16:45
ей, това е много хубаво. но не я намерих тази песен в сайта ти с музика.
цитирай
2. finbel - аха, да я запиша и ми се роди една м...
17.03.2009 16:52
аха, да я запиша и ми се роди една малка принцеса и трябваше да изнеса студиото от спалнята където го бях разположил. но може да я направя понататък. ще видим.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: finbel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 431533
Постинги: 102
Коментари: 294
Гласове: 1061
Архив