Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
10.01.2009 09:56 - Ценностите на една обикновенннна българска кучка!
Автор: finbel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8379 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 14.01.2009 16:14


Сега се обръщам към ценностите на една българска жена. Разказът е отново автентичен. Много ми е интересно да чуя и вашето мнение. Това нормално ли е или не? Публикувам текста без никаква редакция!!! Ето го:


Точно на нова година извърших глупост, сега ми е някак гузно, мисля, като споделя тук, ще ми олекне. Няколко приятелски семейства бяхме на ресторант. Компанията е отдана, познаваме се всички.Весело, много танци и пиене. По време на танците обаче се получи "топло" между мен и един от компанията, преди е имало само шегички. Но сега здраво ме опипваше по гърба когато танцувахме. Беше вече към 2 ч. , пак тацувахме, усещах здравите му ръце как стискат кръста ми, не издържах и забих нокти в гърба му,а той ми прошепна, че ще ме чака навън в колата. Той излезе, поозърнах се, купона течеше в пълна сила.Не се усещах, краката ми сами тръгнаха. Той ме чакаше до колата, тя беше в сянка от осветлението, отвори задната врата, влязох, роклятао ми беше късичка и сама се вдигна. Бяхме страшно възбудени и двамата,силно ме тласкаше и свършиме почти едновременно, а той се изпразни вътре в мене, иначе можеше да се изпоцапаме от спермата. Всичко продължи не повече от 10 мин. и никой не беше забелязал отсъствието ни.Вероятно ще кажете какво пък толкова! Нприятното дойде като се прибрахме към 5 часа. Мъжа ми ме нагаби още от вратата, молех го да ме пусне до тоалетната, но той ме тръшна на леглото, расъблече ме чисто гола, не успях да се отскубна, вкара ми го, целуваше ме безумно, каваше, виж колко е хубаво, как хубаво влиза! На мен ми се доплака, милият, не знаеше, че това е от чуждата сперма! Дъго ме чука, само повтаряше колко било хубаво, накрая се ипразни и той вътре. Когато тръгнах към банята въпреки, че от долу се притисках с ръка, толкова бях пълна със сперма, че потече чак до колената ми. Дълго се мих, сигуна съм, че мъжът ми има чат пат забежки, хубав мъж е, но ми е адски гадно, че му занесох чужда сперма в къщи! ж.36

Не забравяйте да чуете песните на ФинБел Тук  .  


Тагове:   обикновенннна,


Гласувай:
0



1. анонимен - dokato go 4etoh. . 4ak mi se dogadi da ...
10.01.2009 10:05
dokato go 4etoh ..4ak mi se dogadi da ti kaja 4estno...tova da go naptravi6 v kola, nabarzo s 4ujd maj , bez 4uvstva.. si mi e jivotinsko.... ne te osajdam..i ne te vinq....nooooo az ne bih napravila takava glupost
цитирай
2. akasha85 - Тая мадама си е направо торба със ...
10.01.2009 10:07
Тая мадама си е направо торба със сперма.... :)
Ей, тия хора, не мислят с главите си, а с половите си органи.Животинска работа :) ........Явно това вече не е запазена марка само за мъжете, ами и за жените...................
:))))))
цитирай
3. golichka - Нищо ново под слънцето :)
10.01.2009 10:23
Това е абсолютно нормално и се случва .Друг е въпроса колко от жените биха си признали,че го правят.Евала и на жената,защото изневярата по нагон е най-малкото зло ,което е причинила на мъжа си.Просто е разнообразила ефектирана от празника,алкохол и първична възбуда.
Мисля,че нейната 10 минутна забежка не бива да се съди.Няма безгрешни,а и не виждам смисъл за упреци.
Много е лесно да сочиш с пръст.

Хубав ден
цитирай
4. анонимен - monz
10.01.2009 10:58
Май и грамотните трябва да те отбягват, не само моралистите, посредствен селски цицачо-драскачо! Обзалагам се, че си от дълбокия прованс!
цитирай
5. анонимен - ;)
10.01.2009 10:59
Добре дошли в държавата на проститутките...
цитирай
6. анонимен - zizu
10.01.2009 11:05
хайде сега, алкохола и танците са си казали своето, но тръпка е имало от по-отдавна. Много често се случват такива неща. Уж приятели, уж компания, ама нещо те влече и в един момент просто пада резето и действаш само по нагон. А, колкото до това има ли вина или няма, изневяра ли е или грешка? Дамата сама ще реши. Но е хубаво да признае пред себе си какво точно изпитва и как точно се чувства. Другите не ги интересува - едни "съчувстват" други "обвиняват", но никой няма да признае, че и на него му се е случвало или е искал да му се случи нещо подобно. Човек много по-често изневерява в мислите си и фантазиите си. Евала на тези които могат да ги превърнат в реалност и не се правят на "ни лук яли, ни лук мирисали".
цитирай
7. gothic - Напълно съм съгласен с golichka! ...
10.01.2009 11:11
Напълно съм съгласен с golichka! Най-лесното на този свят е да се правиш на светена вода ненапита. Но е казано - който е безгрешен, нека първи хвърли камък! Кой ще посмее?
цитирай
8. finbel - аз съм по-склонен да мисля, че ако ...
10.01.2009 11:14
аз съм по-склонен да мисля, че ако искаш нещо и го направиш е по-добрият вариант отколкото на всяка цена да го споделиш с някой. Най-вероятно и е било гот на момичето, а ако не го беше направила дълго щеше да мисли за това.
цитирай
9. анонимен - Нагони
10.01.2009 11:24
Нагоните са и тръпката са идеални за обясняване. Щом ги има, всичко е ОК. То природа. Ууук!

Аз пък на моменти изпитвам нагон за десен прав и ритник в мутрата, щото е прегорила манджата или супата е кипнала или е забравила да сложи бирата в хладилника, докато се е загледала в телевизора.

Простичко желание. Отвътре си ми идва. Природа. Що да не му се отдам, а...?

Всяка връзка е въпрос на компромиси, взаимни жертви и негласен договор. Дори толкова да няма чувства в нея.
цитирай
10. анонимен - samo ne razbrah zashto ...
10.01.2009 12:52
... i tuka niakoi se opita za protivopostavi stolica sreshtu vsichko-shto-ne-e-stolica ... drugario anonimen 4.
i kakvo oznachava "цицачо-драскачо" ?!?!?
цитирай
11. анонимен - pak li chetesh izpoved.bg ?
10.01.2009 12:54
vie v darjavnata administracia mai hich niamate rabota :)
цитирай
12. finbel - държавна администрация???
10.01.2009 12:56
държавна администрация???
цитирай
13. totoni - ееех, хората изостава с информа...
10.01.2009 15:43
ееех, хората изостава с информацията, хайде сега-:)))
цитирай
14. finbel - Тони,
10.01.2009 16:34
не хората. това е някой от моите другарчета, които само ме подвеждат да тръгна по лошия път. като гледам и довечера май ще ме плъзнат и утре ще ми е тежко на ските:)
цитирай
15. totoni - уф, тежка програма се очертава! ...
10.01.2009 16:46
уф, тежка програма се очертава! Само внимавай утре на ските, да няма физически поражения-:))Може да го замениш с топлип напитки край пистата, например-:)))
Приятно изкарване!
И умната-:))Не русата! Освен ако не е умната руса-:)))
хихии
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: finbel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 431450
Постинги: 102
Коментари: 294
Гласове: 1061
Архив